Polityka prywatności
Serwis hoteler.pl nigdy nie będzie pobierał i gromadził danych osób dokonujących rezerwację
Rezerwacje dokonywane są za pomocą serwisu booking.com, ich polityka ochrony prywatności jast przedstawiona poniżej:
Zasady ochrony danych osobowych
W Booking.com ochrona danych osobowych jest sprawą nadrzędną. Dane, których wymagamy podczas rezerwacji, są nam potrzebne, aby móc zaoferować Państwu profesjonalną obsługę. Te informacje są dzielone jedynie z hotelem, w którym dokonują Państwo rezerwacji. W żadnym wypadku nie będziemy się dzielić tymi informacjami z osobami trzecimi, z wyjątkiem gdyby wymagało tego od nas prawo.
Państwa dane osobowe są wykorzystywane w celu dokonania rezerwacji w hotelu. Zostaną one przekazane hotelowi, aby ten mógł Państwa zidentyfikować po przyjeździe do hotelu i w przypadku, gdyby zdecydowali się Państwo zmienić swoją rezerwację.
Jeszcze raz chcemy przypomnieć, że, zgodnie z europejskim prawem ochrony danych osobowych, w Booking.com przestrzega się ścisłych procedur, aby chronić dane osobowe przed nieuczciwym dostępem i wykorzystaniem.
Dane karty kredytowe
Booking.com nie obciąży Państwa karty kredytowej. Danych karty kredytowej wymaga się jedynie w celu zagwarantowania Państwa rezerwacji. Za pobyt zapłacą Państwo w hotelu.
Dane karty kredytowej są do nas przesyłane przez bezpieczne łącze. Korzystamy z najnowszej i najbezpieczniejszej technologii, która szyfruje Państwa dane osobowe i szczegóły karty kredytowej. Metoda szyfrowania oparta jest na technologii "Secure Socket Layer" (SSL). Nasz certyfikat SSL jest dostarczany przez Thawte.
Nasze serwery i sieć zabezpieczone są przed nieautoryzowanym dojściem przez firewall. Dzieki temu możemy zagwarantować, że przesyłanie danych Państwa karty kredytowej jest bezpieczne. W razie nieuczciwego użycia karty kredytowej zwrócimy Państwu 50 Euro. Firma wystawiająca kartę kredytową jest zobowiązana zwrócić resztę.
Dane karty kredytowej są przechowywane w Booking.com do czasu przyjazdu Gościa do hotelu. Potem wszystkie dane są usuwane.
Kontrola danych osobowych
W każdej chwili mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych, które Państwo do nas przesłali. Mogą Państwo zapytać o te dane wysyłając nam email na obsluga.klienta@booking.com. Jako tytuł email’a proszę zamieścić 'request personal data'.
Jeżeli Państwa dane osobowe są błędne, to zostaną przez nas poprawione. Mogą Państwo również poprosić Booking.com o usunięcie danych osobowych z naszej bazy danych poprzez wysłanie email’a na ten sam adres emaliowy.
Kiedy Booking.com wysyła emaile?
Po dokonaniu rezerwacji dostaną Państwo wiadomość potwierdzającą rezerwację włącznie z wszystkimi szczegółami tej rezerwacji. Ta wiadomość może być wydrukowana i przedstawiona w hotelu jako gwarancja rezerwacji.
Czasami Booking.com wysyła emaile z zapytaniem o Państwa opinię o hotelu po pobycie w danym hotelu. Jeżeli Państwo nie chcą się z nami podzielić opinią, mogą Państwo dać nam o tym znać - w takim przypadku nie będziemy już więcej pytać Państwa o opinie.
Podczas dokonywania rezerwacji mogą Państwo poprosić o nasz newsletter, zawierający oferty specjalne i dodatkowe informacje o Booking.com. Podobnie - w razie rezygnacji z otrzymywania naszego newslettera również można wybrać opcję, aby już nie był on do Państwa dostarczany.
Jeżeli Państwo mają jakiekolwiek sugestie lub uwagi dotyczące ochrony prywatności prosimy wysłać email do obsluga.klienta@booking.com.